TEXTILE house | second hand

Spoločnosť TEXTILE House bola založená v roku 1996 na sprostredkovanie predaja použitého textilu niektorých západoeurópskych obchodných spoločností.

V prípade akýchkoľvek otázok sme tu pre vás

FASHION + THINK GREEN = FRIENDS

Vedeli ste, že …

Odhaduje sa, že viac ako 1 milión ton textílií sa vyhodií každý rok, pričom väčšina z toho pochádza z domácností. Textil tvorí asi 3% komunálneho odpadu. Najmenej 50% z textílií, ktoré vyhodíme, je možné recyklovať.

S recyklovaním sa znižuje potreba zakladania nových skládok.

Vlnené oblečenie, ktoré sa rozkladá produkuje metán a prispieva ku globálnemu otepľovaniu.

Priemerná životnosť jedného kusu oblečenia je asi tri roky.

Poškodené bavlnené oblečenie sa používa ako čistiaca utierka alebo je používaná na výrobné účely vo fabrikách.

K výrobe jedného bavlneného trička sa spotrebuje cca 10.000 litrov vody!

Obchod s použitými odevmi je súčasťou priemyslu zameraného na využitie odpadu – recyklácia.

Použité odevy, vyzbierané z firiem ako i od individuálnych darcov domácim zberom, sa zhromažďujú v zberných kontajneroch. Tým sa zabráni tomu, aby väčšia časť textílií skončila na skládke odpadu a súčasne umožňuje ľuďom získať dobré oblečenie za prijateľnú cenu.

Spoločnosť THET je hrdá na to, že je súčasťou tohto recyklačného systému.

FASHION REVOLUTION DAY

24.4.2015 sme  vo všetkých našich predajniach na Slovensku a v Čechách  podporili globálnu kampaň  ” Fashion revolution day”, ktorej cieľom bolo vyvolať  spotrebiteľský tlak na módne reťazce, aby zlepšili pracovné podmienky v továrňach a informovali spotrebiteľov o situácii v módnom priemysle. Organizátori kampane vyzvali širokú verejnosť,  aby v tentro deň  kontaktovali pomocou sociálnych médií ako Facebook, Instagram alebo Twitte  značky  od ktorých kupujú oblečenie.  Cieľom bolo týmto spôsobom  demonštrovať vlastný záujem o pôvod a podmienky , v torých je oblečenie produkované a vytvoriť tak spotrebiteľský tlak a povedomie.

Postup akým sa každý jednotlivec mohol do kampane zapojiť je opísaný v týchto 3 krokoch:

  1. Odfotili sa v oblečení naruby tak, aby bol vidieť štítok s menom značky alebo výrobcu.
  2. Nahrali svoju fotku na sociálne siete – Facebook, Instagram alebo Twitter

Označili svoju fotku @značka a ‪#‎whomademyclothes, kto vyrobil vaše oblečenie

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií.